dimecres, 25 de novembre del 2020

NI UN MASCLISTE + NI UNA DONA -

DIA INTERNACIONAL CONTRA QUALSEVOL VIOLÈNCIA MASCLISTA


Avui, com ésser humà, com a home i com a mestre no puc estar més orgullós de les meves i dels meus alumnes de 6è A. Estic tan i tan content que puc gosarar-me a dir amb aquests infants la maleïda violència masclista té les hores contades. Tan de bo sigui així. Han construït un mural amb un lema excel·lent: NI UN MASCLISTE +, NI UNA DONA -. Val t'aquí una mostra de la bona feina que hem fet durant dues sessions. Ha valgut la pena. 












ENHORABONA CONFITS, avui m'heu fet feliç. 

2 comentaris:

  1. Han fet molt bona feina, sent tots de la meva antiga classe ho han fet molt bé i la porta esta molt xula amb les mascareta, el virus i eso.
    Molt bona feina i les seves famílies poden estar orgulloses d'ells.
    Estoy content de que esten agusto con su nuevo profe.

    ResponElimina
  2. Bombons, us enyor molt!
    Una aferradota
    Vicky

    ResponElimina